Vi arbeider daglig med forbedringspotensialer, store som små. Hensikten er å forbedre arbeidsmiljøet for våre ansatte, effektivisere våre logistikkprosesser, samt å kunne gi et bedre tilbud til våre kunder.
OEM Automatic AS skal kontinuerlig utvikle sitt kundetilbud.
Ansvaret fordeles gjennom våre daglige kvalitetsmøter og dokumentasjon av arbeidet utføres på de tavlene som finnes og er synlige i ute virksomheten. Takket være vårt kvalitetsarbeide (OEM Quality Development) gjennomfører vi løpende forbedringer, som igjen leder til høy leveringssikkerhet og utvikling i hva vi kan tilby deg som kunde.
Kvalitetsarbeid er en viktig del i styringen av virksomheten og vi er sertifisert ihenhold til ISO 9001 og ISO 14001.
Reklamasjoner er det dessverre ikke til å komme unngå. Derimot kan en reklamasjon vær kilden til utvikling og ny kunnskap. Når OEM Automatic mottar en reklamasjon er vår ambisjon å løse dette på en rask og effektivt måte. Som kunde skal du få en relevant erstatning, men vi skal samtidig gjennomføre en korrigerende handling slik at feilen ikke gjentas. Vårt mål er å gi en tilbakemelding på en reklamasjon innen tre dager.
Vi følger gjeldende lover og andre krav i arbeidet med stadig forbedringer for å verne miljøet.
Kundesupport